loading...
وبلاگ محمد شریف زاده
sharifzadeh بازدید : 17 یکشنبه 09 آذر 1393 نظرات (0)

سلام

خیلی خیلی خیلی خیلی شرمنده بابت بد قولی ام یک سری مشکلات پیش اومد که نشد اهنگ های قبلی رو رو سایت بزارم شاید دلیلشو تویه پست بعدی بگم.

حالا یک خبر خوب واستون دارم 

اونم اینه که دارم رویه دوتا تک ترک کار میکنم

اسماشون(مرد)و(کاش) هستش.

زمان  پخششو نمیگم چون هنوز خیلی کار دارن چون میخوام خوب در بیان

خیلی دوستون دارم فعلا

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام. این سایت مختص موزیک های خودمه. امیدوارم خوشتون بیاد. خواهش میکنم هر نوع انتقاد و ‍‍‍‍‍پیشنهادی داشتین اطلاع بدید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟